نیشابور میزبان نخستین جشنواره شعر وترانه‌های آب

نیشابور میزبان نخستین جشنواره شعر وترانه‌های آب

مدیرعامل آبفای نیشابور از میزبانی نخستین جشنواره شعر وترانه های آب خراسان رضوی با اعلام فراخوان این جشنواره در شهرستان نیشابور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مدیرعامل آبفای نیشابور اظهار کرد: تبیین هنری جایگاه آب در فرهنگ، زندگی و اجتماع، گفتمان سازی فرهنگی پیرامون آب از رهگذر آثار فاخر ادبی ونهادینه نمودن اهمیت آب در تمام سطوح جامعه از طریق آفرینش های ادبی هدف برگزاری این جشنواره است.

جعفر تمیز گفت: این جشنواره در دو بخش آزاد :شعر طنز، کلاسیک،سپیدوترانه های آب و بخش ویژه شعر گویشی برگزار می‌شود و محورهایی شامل آب و خانواده ، کم آبی ، آب و آینده ، بحران خشکسالی، آب و محیط زیست ، آب و کشاورزی ، ارزش و قداست آب و آب و نفی بازهای کودکانه را شامل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شرکت در این جشنواره استانی برای عموم اهالی ادب وهنر در استان خراسان رضوی آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ٣١ شهریور ١۴٠٣ تولید و به دبیرخانه شرکت آبفا نیشابور ارسال نمایند.

 تمیز یادآور شد: آدرس ارسال آثار از طریق پیام رسان های مختلف در فضای مجازی به شماره تلفن ۰۹۳۹۹۱۹۹۲۶۷ می باشد.

وی عنوان کرد: کلیه آثار ارسالی بایستی مربوط به موضوعات جشنواره (آب)باشد وآثار باید با فرمت word به جشنواره ارسال گردد وهر شرکت کننده می تواند برای هر بخش حد اکثر ۳ اثر ارسال نماید.

وی تاکید کرد: ذکر مشخصات کامل شامل : نام ونام خانوادگی- سن – نام شهرستان - تحصیلات و شماره تلفن همراه الزامی است.

 مدیر عامل آبفای نیشابور تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره در مهر امسال و به میزبانی شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور و با اهدای جوایز ارزنده نقدی برگزار خواهد شد.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بایگانی