جشنواره منطقه‌ای گاز و رسانه کردستان اعلام شد

جشنواره منطقه‌ای گاز و رسانه کردستان اعلام شد

  جشنواره گاز و رسانه در «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «فیلم خبری و مستند»، «عکس» و «موشن‌گرافیک» را بخش‌های این جشنواره اعلام کرد

دبیر سومین جشنواره منطقه‌ای گاز و رسانه کردستان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در مورد مصرف بهینه گاز، استفاده صحیح از گاز طبیعی، اطلاع‌رسانی از خدمات شرکت گاز در استان‌ها و به ویژه مناطق مرزی کشور، قدردانی از تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران و رسانه‌ها در راستای انعکاس خدمات شرکت گاز و فرهنگ‌سازی در راستای رعایت ایمنی در مصرف گاز، از اهداف برگزاری این جشنواره است.

توفیق مفاخری «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «فیلم خبری و مستند»، «عکس» و «موشن‌گرافیک» را بخش‌های این جشنواره اعلام کرد و ادامه داد: گاز، مصرف بهینه و صرفه‌جویی، توسعه گازرسانی، گاز و ایمنی، نقش گازرسانی در پیشگیری از تخریب منابع طبیعی و محیط زیست، نقش گازرسانی در توسعه صنعت و تولید، محورهای این جشنواره است.

وی با بیان اینکه بخش ویژه نیز گاز و رعایت الزامات ایمنی است، اضافه کرد: شرکت در تمام بخش‌های این رویداد رسانه‌ای آزاد است و شرکت‌کنندگان می‌توانند برای هر بخش ۳ اثر به دبیرخانه ارسال کنند.

دبیر سومین جشنواره منطقه‌ای گاز و رسانه کردستان افزود: آثاری قابلیت شرکت در این رویداد رسانه‌ای را دارد که از یکم تیرماه ۱۴۰۱ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در یکی از نشریات سراسری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشد.

مفاخری گفت: خبرنگاران متقاضی شرکت در این جشنواره رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در سنندج میدان جهاد شرکت گاز کردستان، روابط عمومی و یا از طریق پیام‌رسان‌های «ایتا»، «بله» و «روبیکا» به شماره ۰۹۱۸۳۷۳۰۹۶۰ ارسال کنند.

آخرین فرصت ارسال آثار، ۱۰ دی‌ ماه ۱۴۰۲ خواهد بود و به صاحبان رتبه‌های اول تا سوم هر بخش، تندیس جشنواره(فقط رتبه اول)، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی