فراخوان عضویت و انتخابات انجمن هنرهای نمایشی کرمان منتشر شد.

فراخوان عضویت و انتخابات انجمن هنرهای نمایشی کرمان منتشر شد.

فراخوان پذیرش عضویت در مجمع عمومی و انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان کرمان منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، با توجه به تصویب و ابلاغ اساسنامه جدید از سوی انجمن هنرهای نمایشی ایران،‌ عضوگیری انجمن مذکور آغاز گردیده است.

در این اطلاعیه شرایط تخصصی عضویت در انجمن هنرهای نمایشی برای فعالان این عرصه شامل کارگردانی، بازیگری، نمایشنامه نویسی، طراحی و ساخت عروسک، طراحی صحنه و دکور، طراحی و اجرای نور، چهره‌پردازی، آهنگ‌سازی نمایش، نورپردازی نمایش، عکاسی نمایش، طراحی لباس، نمایش‌های آیینی و سنتی(تعزیه‌خوانی)، تهیه‌کنندگان نمایش و و سایر عوامل نمایشی اعلام و از داوطلبان عضویت در انجمن نیز جهت ارسال تقاضا و ارسال مدارک دعوت شده است.

بر مبنای این فراخوان حداقل ۱۰ سال سابقه موثر و فعال در شاخه‌های هنرهای نمایشی شرط اصلی عضویت و همچنین داشتن حداقل مدرک کارشناسی از شروط اختصاصی عضویت در هیئت مدیره انجمن عنوان شده است.

شایان ذکر است برابر اساسنامه جدید انجمن‌های هنرهای نمایشی استان‌ها که به تایید "هیئت رسیدگی به مراکز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی" رسیده، از این پس امکان فعالیت صنفی هنرمندان نمایش به شکل رسمی و مستقل از استان‌ها فراهم گردیده است.
 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی