فراخوان شرکت در جشنواره فرهنگی و تربیتی « در مسیر آرامش »

فراخوان شرکت در جشنواره فرهنگی و تربیتی « در مسیر آرامش »

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: همکاران شاغل در مدرسه، دانش آموزان و والدین آنان می توانند آثار خود را در قالب های : هنری، رسانه و پژوهش تا ۲۰ آبان به مناطق خود تحویل دهند و یا به نشانی کاربری: Masir_aramesh@ در شاد ارسال کنند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان، حسن پیراولیا با اشاره به دغدغه های نوع بشر در ارتقای سلامت و بهداشت روان اظهار داشت: آموزش و پرورش به منظور مراقبت از دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی و ارتقای سلامت روان جامعه همواره برنامه های مختلفی را از جمله برنامه نماد، در دست اجرا دارد که برگزاری جشنواره « در مسیر آرامش » از آن جمله  است. وی افزود: این جشنواره با موضوعات: تأثیر توجه مثبت در سلامت روان، خود مراقبتی و تأثیر آن در سلامت روان، نقش امید در سلامت روان، سبک زندگی سالم جایگزین رفتار پرخطر، حل مسأله راهبردی بر تاب آوری بیشتر و ... برای گروه های دانش آموزان ( تمام مقاطع) ، همکاران شاغل در مدارس ( دولتی و غیردولتی ) و والدین دانش آموزان برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان درباره رشته ها و گرایش های جشنواره بهداشت روان گفت:علاقه مندان می توانند در جشنواره در مسیر آرامش در رشته های: هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، ادبی، هنرهای آوایی، فیلم کوتاه، رسانه و فضای مجازی و پژوهش شرکت کنند. پیراولیا درباره نحوه شرکت در این جشنواره گفت: دانش آموزان می توانند آثار خود را به مشاوران و معاونان پرورشی در مدارس تحویل دهند و اولیا و همکاران فرهنگی نیز می توانند آثار خود را به نام کاربری: @Masir_aramesh در برنامه شاد ارسال کنند. وی با اشاره به فرصت ارسال آثار تا ۲۰ آبان، خاطرنشان کرد: ضروری است آثار پژوهشی در فایل word و  pdf تهیه و فیلم کوتاه  نیز در زمان ۱۵ دقیقه ای با حجم کمتر از ۵۰۰ مگا بایت ارسال شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: استفاده عینی و مستقیم از سیگار، قلیان، مواد مخدر، چاقو و ... توسط دانش آموزان در خلق آثار ممنوع است.

گفتنی است جشنواره « در مسیر آرامش » به مناسبت هفته بهداشت روان به ابتکار معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان و همکاری اداره آموزش و پرورش شهر لنگرود برگزار می شود.

۱۸ تا ۲۴ مهر هفته بهداشت روان نام گذاری شده است.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی