سوگواره شعر عاشورایی «تشان» ویژه استان بوشهر

سوگواره شعر عاشورایی «تشان» ویژه استان بوشهر

فراخوان این دوره از سوگواره شعر عاشورایی «تشان» ویژه استان بوشهر و در دو بخش عمومی که شامل اشعار عاشورایی و در مدح و منقبت اهل بیت امام حسین (ع) و نیز حاضران در واقعه عاشورا و بخش ویژه که دربردارنده اشعار پیرامون شخصیت، جایگاه و زندگی نورانی حضرت علی‌بن‌موسی‌ الرضا (ع) است، همزمان با اول محرم منتشر شد.
به گزارش بقاع خبر، فراخوان این دوره از سوگواره شعر عاشورایی «تشان» ویژه استان بوشهر و در دو بخش عمومی که شامل اشعار عاشورایی و در مدح و منقبت اهل بیت امام حسین (ع) و نیز حاضران در واقعه عاشورا و بخش ویژه که دربردارنده اشعار پیرامون شخصیت، جایگاه و زندگی نورانی حضرت علی‌بن‌موسی‌ الرضا (ع) است، همزمان با اول محرم منتشر شد.

اینک این رویداد به ایستگاه آخر خود نزدیک شده و روز پنجشنبه، ۲۳ شهریور برابر با ۲۸ صفر؛ همزمان به رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در آیینی با معرفی برگزیدگان این دوره به کار خود پایان می‌دهد.

در این آیین که به همت مسجد جامع امیرالمؤنین روستای تشان شهرستان جم با همکاری شرکت پالایش گاز فجر جم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود، علی هوشمند، حجت‌الاسلام محمدحسین انصاری‌نژاد و حسین دارند، سه شاعر استان بوشهر که از چهره‌های شعر آیینی کشور به‌شمار می‌روند، شعرخوانی خواهند کرد. سخنران این برنامه نیز حجت‌الاسلام محمد محمدی، امام جمعه شهرستان جم است.

همچنین در بخش دیگری این آیین، شاعران برگزیده سوگواره شعر عاشورایی «تشان» شعرهای خود را خواهند خواند.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی