فراخوان نهمین سالانه خوشنویسی استان کرمان منتشر شد.

فراخوان نهمین سالانه خوشنویسی استان کرمان منتشر شد.

نهمین سالانه خوشنویسی کرمان با هدف برسی و مطالعه همراه با نمایش آثار اخیر خوشنویسی استان، مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نهمین سالانه خوشنویسی کرمان با هدف برسی و مطالعه همراه با نمایش آثار اخیر خوشنویسی استان، افزایش سواد بصری و تقویت حس زیبایی شناختی عموم، شناخت هنرمندان جوان و نمایش آثار ایشان در کنار پیشکسوتان خوشنویسی استان، در بخش‌های نمایشگاهی و آموزشی و‌ پژوهشی برگزار می‌شود.

بخش آموزشی و پژوهشی شامل برگزاری کارگاه‌های تخصصی، برگزاری نشست‌ها و گفتار درس‌ها و جلسات نقد و بررسی آثار است. بخش نمایشگاهی نیز شامل برگزاری نمایشگاه آثار اخیر خوشنویسان استان کرمان در گالری‌های نمایشگاهی موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان است.

داشتن مدارک ممتاز و بالاتر، ارائع آثار در ابعاد حداقل ۳۰ و حداکثر ۱۵۰ سانتی‌متر، داشتن قطعه بندی و قاب مناسب، حداکثر چهار اثر به دبیرخانه از شرایط حضور در این رویداد است و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث، نقاشیخط، تذهیب و‌ هنرهای مرتبط با خوشنویسی ارسال کنند.


زمان افتتاح نمایشگاه ۲۰ مهرماه سال جاری بوده و ‌نمایشگاه تا پایان آبان ماه دایر است. آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه واقع در موزه هنرهای معاصر صنعتی تا ۱۰ مهرماه است و به آثار ارسالی بعد از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

یادآور می‌شود به تمامی شرکت کنندگان در نمایشگاه گواهی حضور اهدا خواهد شد و ۲ اثر برگزیده در هر زمینه(در بخش شرکت‌کنندگان) مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۳۴۳۲۲۲۱۸۸۲ تماس بگیرند.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی