فراخوان مسابقه «راه نشانم بده» منتشر شد.

فراخوان مسابقه «راه نشانم بده» منتشر شد.

فراخوان مسابقه داستان‌نویسی، گویندگی و روایتگری توسط کانون «نوجوانان آرمان» فرهنگسرای عطار نیشابوری همزمان با ایام محرم و اربعین حسینی ۱۴۴۵ منتشر می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، خدیجه مهدی‌پور مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ با اعلام این خبر گفت: مسابقه «راه نشانم بده» با محوریت زندگی سالار شهیدان امام حسین علیه السلام در سه بخش داستان کوتاه، گویندگی و روایتگری ویژه گروه سنی ۱۳ تا ۱۸  سال برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این برنامه را آشناسازی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ و ارزش‌های عاشورا و انتقال پیام کربلا با تکیه بر خلاقیت و هنر بیان کرد و افزود: در این فراخوان شرایط و مقررات شرکت در ۳ بخش داستان‌نویسی، گویندگی و روایتگری به این شرح ذکر شده است: در بخش داستان کوتاه هر نفر حداکثر ۲ داستان ۳۰۰ تا ۵۰۰ کلمه‌ای با موضوع “سبک زندگی حسینی”  نوشته و در قالب فایل word ارسال کند.

وی ادامه داد: در بخش دیگر این مسابقه علاقه‌مندان به "گویندگی" می‌توانند قسمتی از کتاب «منظومه ظهر روز دهم» نوشته دکتر قیصر امین پور را در ۳ یا ۵ دقیقه خوانده  و به صورت  فایل صوتی ارسال کنند. همچنین در بخش "روایتگری"، می‌توانند روایت سفر خود را به کربلا در “اربعین حسینی” به صورت فایل صوتی ۵ تا ۷ دقیقه خوانده و ارسال کنند.

مهدی‌پور افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مردادماه ۱۴۰۲ است و ذکر نام و نام‌خانوادگی، شماره تماس و سال تولد برای کلیه آثار ارسالی الزامی است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ خاطر نشان کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه پس از داوری، در مراسمی در ۲۷ شهریور ماه مصادف با روز شعر و ادب فارسی به نفرات برگزیده جوایز نقدی و غیر نقدی ارزنده‌ای اهداء خواهد شد.

مهدی‌پور در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در پیام‌رسان ”بله“ به شماره ۰۹۱۹۶۲۴۶۱۳۴ ارسال کنند و  برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه مسابقه واقع در میدان بریانک، خیایان شهید دعوتی، خیابان شهید امیر قلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۵۵۱۳۵۵۵۳ تماس بگیرند.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی