فراخوان طراحی نشان‌واره

فراخوان طراحی نشان‌واره

 

این معاونت در نظر دارد نسبت به طراحی نشان‌واره(لوگو) موزه میراث روستایی گلستان از طریق فراخوان عمومی اقدام کند.

 

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان گفت: این معاونت در نظر دارد نسبت به طراحی نشان‌واره(لوگو) موزه میراث روستایی گلستان از طریق فراخوان عمومی اقدام کند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مرتضی حسینقلی‌زاده روز یکشنبه 8 مردادماه 1402 با بیان این مطلب گفت: معاونت میراث‌فرهنگی استان در نظر دارد با توجه به اهمیت موزه میراث روستایی گلستان و سطح و جایگاه این پروژه به‌عنوان دومین نمونه در ایران و خاورمیانه و نقش آن در توسعه پایدار استان، نسبت به طراحی نشان‌واره(لوگو) موزه میراث روستایی گلستان از طریق فراخوان عمومی اقدام کند.
معاون میراث‌فرهنگی استان گلستان خاطرنشان کرد: از همه اساتید، طراحان، هنرمندان، هنرجویان و دیگر علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان دعوت می‌شود طرح پیشنهادی خود را تا پایان وقت اداری سه‌شنبه 31 مردادماه 1402 با رعایت ویژگی‌ها و توضیحات و ازط ریق پل‌های ارتباطی ذکر شده در شرایط فراخوان، به این معاونت ارسال کنند. زمان اعلام نتایج این فراخوان پنجم شهریورماه 1402 خواهد بود.
وی بیان کرد: به بهترین طرح ارسالی و برگزیده توسط معاونت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان مبلغ 20 میلیون ریال اهدا خواهد شد.
حسینقلی‌زاده گفت: جلسه توجیهی و شرایط اختصاصی در محل موزه میراث روستایی گلستان در پارک جنگلی قرق شهرستان گرگان در روز یکشنبه 15 مردادماه 1402 برگزار می‌شود. حضور در این جلسه توجیهی برای علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان الزامی است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط و نحوه شرکت در این فراخوان به پرتال اطلاع‌رسانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان به آدرس https://golestan.mcth.ir/مراجعه کنند.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی