معرفی آثار فاخر رسانه‌ای با برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی امین‌الضرب

معرفی آثار فاخر رسانه‌ای با برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی امین‌الضرب

 

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با اعلام فراخوانی برای دریافت آثار رسانه‌ای، برگزاری ششمین دوره جشنواره فرهنگی امین‌الضرب را اعلام کرد.

فراخوان ششمین دوره جشنواره فرهنگی امین‌الضرب توسط اتاق بازرگانی تهران اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، این جشنواره به طور پیوسته طی پنج سال اخیر و با هدف توسعه فرهنگ عمومی کارآفرینی، اقتصاد با محوریت بخش خصوصی و پاسداشت تلاش اهالی فرهنگ و رسانه در این عرصه برگزار شده‌است و ششمین دوره آن نیز در سال با دریافت آثار خبرنگاران و روزنامه‌نگاران فعال در حوزه اقتصاد برگزار می‌شود.

برابر اعلام دبیرخانه این جشنواره، خبرنگارانی که آثارشان از 15 تیرماه 1401 تا 30 تیرماه 1402 در رسانه‌های چاپی، آنلاین، صوتی یا تصویری منتشر شده باشد، می‌توانند تا 20 مردادماه 1402 با تکمیل فرم فراخوان این جشنواره در وب‌سایت دبیرخانه جشنواره فرهنگی امین‌الضرب در این رویداد فرهنگی شرکت کنند. لازم به ذکر است که هر فرد می‌تواند برای هر بخش تنها سه اثر ارسال کند و یک اثر نمی‌تواند در دو یا چند بخش شرکت داده شود. هم‌چنین تنها یک اثر از هر فرد در هر بخش به مرحله نهایی داوری راه خواهد یافت.

آثار ارسالی به این دبیرخانه، از سوی هیات داوران جشنواره فرهنگی امین‌الضرب که متشکل از چهره‌های فعال در بخش خصوصی کشور و اساتید عرصه روزنامه‌نگاری و ارتباطات است، مورد ارزیابی قرار گرفته و پس از جمع‌بندی نهایی، رتبه‌های برتر در شش بخش تیتر، گزارش توصیفی، گزارش تحلیلی-خبری، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، ویدئو ژورنال، پادکست و فیلم مستند معرفی و از خالقان آن تجلیل به عمل خواهد آمد.

خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی ، ضمن اطلاع از سایر شرایط شرکت در این جشنواره، نسبت به تکمیل فرم اقدام و آثار خود را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

https://www.tccim.ir/festival

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی