فراخوان سومین جشنواره ادبی «آواز ققنوس»

فراخوان سومین جشنواره ادبی «آواز ققنوس»

هرمزگان- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان از فراخوان سومین جشنواره ادبی «آواز ققنوس» با موضوع «بازآفرینی افسانه‌های بومی ایران» برای کودکان و نوجوانان خبر داد.
فراخوان سومین جشنواره ادبی «آواز ققنوس»
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از فراخوان سومین جشنواره ادبی «آواز ققنوس» با موضوع «بازآفرینی افسانه‌های بومی ایران» برای کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: این فراخوان با هدف تولید آثاری ارزشمند و خلاقانه برای کودکان و نوجوانان و آشنایی هرچه بیشتر همکاران اهل قلم کانون و نویسندگان کودک و نوجوان با افسانه‌های کهن ایران زمین، منتشر شده است.

پروین پشتکوهی گفت: مخاطبان این جشنواره علاوه بر همکاران اهل قلم کانون، شامل تمامی نویسندگان بالای ۱۸ سال حوزه کودکان و نوجوانان هستند.

وی افزود: قالب آثار جشنواره سوم ققنوس، شامل داستان کوتاه (حداکثر ۳ هزار کلمه) و شعر (کلاسیک، نیمایی، سپید) تعیین شده است.

پشتکوهی اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ و زمان اعلام نتایج ۸ مهر ۱۴۰۲ (روز بزرگداشت مولانا) خواهد بود و شرکت‌کنندگان می توانند آثار خود را به پست الکترونیکی  مهرواره ادبی ارسال کنند و یا به واحد آفرینش‌های ادبی و هنری کانون های سراسر استان تحویل دهند.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی