فراخوان دومین جشنواره ملی گویندگی مولانا

فراخوان دومین جشنواره ملی گویندگی مولانا

فراخوان دومین جشنواره ملی گویندگی مولانا در سه بخش اصلی، جنبی و کودک و نوجوان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دبیرخانه دومین جشنواره ملی گویندگی مولانا در بخش اصلی شامل گویندگی(دکلمه، نریشن تیزر، خبر و روایت داستان)، دوبله (فیلم و انیمیشن)، اجرا و سخنوری( اجرای صحنه‌ای و تلویزیونی و سخنرانی) و در بخش جنبی شامل پادکست، نمایش صوتی و دوبله و بخش کودک و نوجوان آماده دریافت آثار متقاضیان است.

در بخش اصلی این جشنواره جلسات آموزشی با مربیان و چهره‌های سرشناس حوزه گویندگی، دوبله و اجرا از جمله محمدرضا علیمردانی، امیرعلی نبویان، محمد بحرانی، پیمان طالبی، مژده لواسانی، سعید عسگرزاده به همراه کارگاه‌های انتقال تجربه برگزار می شود.

بخش جنبی این رویداد ملی که بدون فرایند آموزشی، رقابت جهت دریافت جایزه است شامل پادکست، نمایش صوتی، دوبله و سایر تولیدات صوتی از جمله دکلمه ، تیزر و... می باشد.

همچنین برای آشنایی و نزدیکی نسل جدید فرزندان ایران زمین با ادبیات و شعر کهن فارسی، برای نخستین بار در کشور بخش کودک و نوجوان نیز در این رویداد ملی سهم دارد تا ضمن زمینه سازی جهت آشنایی نسل جدید با این مقوله ارزشمند، آنان را ترغیب کند تا با خواندن و اجرای این اشعار، به پاسداری و زنده نگهداشتن میراثی گران‌بها و چند صد ساله خود بپردازند‌.

بخش کودک و نوجوان این رویداد شامل بخش آزاد (اجرا، دوبله و دکلمه)، شاهنامه خوانی و مثنوی خوانی (اجرا، گویندگی صوتی) است.

متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند تا تاریخ ۲0 مرداد ۱۴۰2 نسبت به ثبت نام خود در تارنمای molanafestival.ir و ارسال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره مراجعه یا با شماره 09210946716 تماس حاصل کنند.

زمان برگزاری این رویداد ملی تابستان و پاییز ۱۴۰۲ و اختتامیه آن در پاییز ۱۴۰۲ به میزبانی جزیره کیش است.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی