فراخوان طراحیِ «نشانِ ویژه جشنواره قند پارسی» منتشر شد

فراخوان طراحیِ «نشانِ ویژه جشنواره قند پارسی» منتشر شد

دبیرخانه دائمی جشنواره قند پارسی ملل، طی فراخوانی از هنرمندان و طراحان خواست نشان ویژه جشنواره قند پارسی را با رعایت جنبه‌های نوآورانه و در خور فرهنگ غنی پارسی، طراحی و تا ابتدای شهریورماه امسال برای ارزیابی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به‌گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط‌عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این فراخوان آمده است: نظر به اهمیت پاسداشت زبان فارسی و هم‌چنین ضرورت تکریم فعالان و مروجان زبان و ادبیات فارسی، دبیرخانه دائمی جشنواره قند پارسی ملل، در صدد است برای نخستین بار، نشانِ این رویداد را ارائه نماید.

لازم به ذکر است مطابق برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشان قند پارسی هر ساله به برترین چهره‌های فعال جهانی در حوزه آموزش، تبلیغ و ترویج زبان و فرهنگ غنی پارسی اهدا خواهد شد.

بر این اساس، از تمامی علاقه‌مندانی که در طراحی نماد، نشان، نشان‌واره (لوگو) و سایر عناوین مشابه تجربه دارند، دعوت می‌شود در این فراخوان، شرکت کنند و در فرصت پیش رو، با رعایت جنبه‌های نوآورانه، با خلق اثری بدیع و در خور فرهنگ غنی پارسی، آثار خود را در اختیار دبیرخانه این جشنواره قرار دهند.

تمامی آثار دریافتی، پس از بررسی از سوی هیئت داوران متشکل از اساتید و صاحب نظران، ارزیابی شده و به سه طرح برگزیده این رویداد به ترتیب مبلغ ۵۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

از تمامی هنرمندان و طراحانِ علاقه‌مند، دعوت می‌شود طرح‌های خود را تا اول شهریور ماه به آدرس پست الکترونیکی info@ad.gov.ir ارسال کنند.

دبیرخانه دائمی جشنواره قند پارسی ملل با شماره تلفن ۸۸۰۰۷۹۹۴ آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه اطلاعات بیشتر به هنرمندان و طراحان علاقه‌مند است.

 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی