فراخوان دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه "شهر پاک،شهروند مسئول" (چابهار)، منتشر شد

فراخوان دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه "شهر پاک،شهروند مسئول" (چابهار)، منتشر شد

 دبیر جشنواره استانی فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه ای "شهرپاک، شهروند مسئول" گفت: با توجه به استقبال مردم و هنرمندان از دوره نخست این جشنواره در چابهار، دومین دوره آن نیز در سطح استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود لذا از علاقه مندان دعوت می کنیم تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ در این جشنواره شرکت نمایند.

منصور رئیسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار داشت: در نظر گرفتیم دوره نخست جشنواره "شهر پاک، شهروند مسئول" با استقبال خوب شهروندان چابهار روبرو شود و دوره دوم این جشنواره در سطح سیستان و بلوچستان برگزار شود.
وی افزود: آیتم های متنوعی در این جشنواره در نظر گرفتیم که از ظرفیت هنرمندان مان جهت مسئولیت پذیری و مشارکت مردم در همکاری با نارنجی پوشان پسماند استان استفاده نماییم.
دبیر جشنواره استانی فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه ای "شهر پاک، شهروند مسئول" در چابهار و کنارک ادامه داد: موضوعات مختلف در زمینه های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ و کلیپ بخش‌های مسابقه ای این جشنواره را تشکیل می‌دهند.
رئیسی گفت: با هدف فرهنگ سازی در جامعه نیاز است هنرمندان برای ساخت محتوای رقابتی خود به آموزش شهروندی، شهروند و زیبایی‌ های شهری، آموزش نظافت شهری برای عموم، نریختن زباله در طبیعت و سواحل، داشتن شهری زیبا با همکاری شهروندان، فرهنگ سازی در باب حفظ و حراست از محیط زیست توجه داشته باشند که آثار تولید شده باید بر اساس این موضوعات باشد.
وی خاطرنشان کرد: مدت زمان آثار ارسالی به جشنواره باید حداکثر ۱۲۰ ثانیه با احتساب تیتراژ و در بخش ویژه (نماهنگ و کلیپ) می‌تواند حداکثر تا ۳ دقیقه باشد.
وی با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره استانی فیلم کوتاه "شهر پاک، شهروند مسئول" ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مردادماه سال‌جاری می باشد و نتایج آثار پذیرفته شده در جشنواره نیز ۱۸ مرداد ماه اعلام می‌شوند و اختتامیه جشنواره استانی فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه ای نیز در بازه زمانی ۲۱ و ۲۲مرداد ماه در چابهار برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود در مهلت تعیین شده به آدرس دبیرخانه چابهار، بلوار قدس روبروی دادگستری، دفتر اداری سازمان مدیریت پسماند شهرداری های چابهار و کنارک ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ ۰۵۴۳۵۳۳۵۸۱۵ دفتردبیرخانه و یا شماره همراه ۰۹۳۹۱۵۲۹۱۰۰ دبیر شورای اجرای . ۰۹۳۶۰۷۲۶۳۰۸ روابط عمومی جشنواره ارتباط برقرار نمایند.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی