«قاصدک» با محوریت ادبیات کودک و نوجوان فراخوان داد.

«قاصدک» با محوریت ادبیات کودک و نوجوان فراخوان داد.

فراخوان نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» منتشر شد.
نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» در تیرماه ۱۴۰۲ از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

عموم ادب‌جویان و علاقمندان شعر و داستان برای ثبت‌نام در دوره آموزشی «قاصدک» می‌توانند تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ با مراجعه به پایگاه نقد شعر به نشانی مورد نظر و پایگاه نقد داستان  بعد از ثبت‌نام اولیه، برگه ثبت‌نام این دوره را در حساب کاربری خود تکمیل و نمونه اثر ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان، نمونه اثر تالیفی در بخش داستان کودک و نوجوان باید حداقل یک اثر و در بخش شعر کودک و نوجوان نیز ۳ قطعه شعر تالیفی باشد. با منتخبان از سوی معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه‌کتاب و ادبیات ایران تماس گرفته خواهد شد و برای شرکت در دوره دعوت می‌شوند. همچنین از برگزیدگان این دوره آموزشی برای حضور در دوره پیشرفته دعوت خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت‌نام برای عموم علاقه‌مندان بالای ۱۵ سال برای شرکت در این دوره آموزشی آزاد است.

در این دوره سه روزه که با حضور مدرسان صاحب‌نام حوزه شعر و داستان کودک و نوجوان برگزار خواهد شد کارگاه‌هایی با محوریت مقدمات شعر و داستان کودک و نوجوان، مخاطب‌شناسی ادبیات کودک، کتاب‌شناسی کودک و نوجوان، پیرنگ و ساختار شعر و داستان کودک و نوجوان، نقد و بررسی نمونه فیلم حوزه کودک و نوجوان و ... تدریس خواهد شد.

نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» بیست‌ویکم تا بیست‌و‌سوم تیرماه ۱۴۰۲ در قم، مجتمع فرهنگی_آموزشی یاوران مهدی (عج) برگزار خواهد شد.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی