اولین فراخوان ملی شعر تخت فولاد منتشر شد.

اولین فراخوان ملی شعر تخت فولاد منتشر شد.

مسئول امور فرهنگی و هنری مجموعه تخت‌ فولاد از برگزاری اولین فراخوان ملی شعر تخت‌ فولاد با هدف معرفی مشاهیر مدفون در این مجموعه خبر داد.
تکیه بابا رکن‌الدین در تخت فولاد اصفهانسعید پرورش، مسئول امور فرهنگی و هنری مجموعه تخت‌ فولاد در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از انتشار اولین فراخوان ملی شعر تخت‌ فولاد خبر داد و گفت: محورهای این فراخوان شامل تخت‌ فولاد در آینه اصفهان، مشاهیر و رجال تخت‌ فولاد، مشاهیر زن در تخت‌ فولاد، شعرای مدفون در تخت‌ فولاد و جایگاه هنری و تاریخی تخت‌ فولاد است.

وی افزود: ارائه آثار در همه قالب‌های شعری امکان‌پذیر است و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، همچنین برای شرکت در این فراخوان محدودیت سنی در نظر گرفته نشده است.

مسئول امور فرهنگی و هنری مجموعه تخت‌ فولاد بیان کرد: برای اینکه شاعران بتوانند به منابع تخت‌ فولاد دسترسی داشته باشند، علاوه بر مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.tahktefoulad.ir می‌توانند از طریق تماس با دبیرخانه فراخوان به شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۶ محتوایی را که نیاز دارند، دریافت و آثار خود را در پیام‌رسان‌های بله، ایتا و تلگرام به همین شماره ارسال کنند. 

وی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا ۲۱ خردادماه جاری است و ۲۶ خرداد نیز آثار برگزیده انتخاب و آیین اختتامیه فراخوان با حضور برندگان و اهدای جوایز به آنها برگزار می‌شود.

پرورش درباره جوایز این فراخوان گفت: برای نفر اول، لوح تقدیر به همراه تندیس فراخوان و مبلغ ۶ میلیون تومان، نفر دوم، لوح تقدیر به همراه تندیس فراخوان و مبلغ پنج میلیون تومان و برای نفر سوم، لوح تقدیر به همراه تندیس فراخوان و مبلغ چهار میلیون تومان در نظر گرفته شده است. یک نفر نیز به‌عنوان 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی