فراخوان هجدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر

فراخوان هجدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر

مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان گیلان گفت: تعاونی های علاقه‌مند می توانند با مراجعه به سامانه Http://taavoni.mcls.gov.ir تا تاریخ 19 خرداد ماه 1402 نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات اقدام نمایند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، سیاوش آقاجانی با تاکید بر نقش پررنگ تعاونی ها در ایجاد اشتغال و سهم آنها در اقتصاد کشور گفت: حضور پرشور بخش تعاون استان گیلان در سال گذشته و کسب دو رتبه ملی جشنواره تعاونی های برتر، نشانگر نقش و جایگاه ممتاز و موثر تعاونی های استان در سطح کشور می باشد.
وی با اشاره به اهمیت حضور تعاونی ها در این رویداد بزرگ و مهم ملی بخش تعاون اضافه کرد: شرکت در هجدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر از طریق سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور به آدرس Http://taavoni.mcls.gov.ir  امکانپذیر است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سامانه تا تاریخ 19 خرداد ماه 1402 نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات اقدام نمایند.
 وی خاطرنشان کرد: شرکت های تعاونی با توجه به فرصت کم باقی مانده برای بروز رسانی مدارک و اطلاعات، باید هر چه سریعتر نسبت به بارگذاری مستندات خود در سامانه مذکور  اقدام نمایند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد بخش تعاون استان گیلان بتواند همانند سال گذشته  که موفق شد با کسب دو رتبه ملی و بالاترین امتیاز تعاونی برتر ملی خوش بدرخشد، امسال هم با حضوری چشم گیر در این جشنواره بتواند موفق به کسب رتبه های بیشتر در سطح ملی شود.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی