فراخوان هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس منتشر شد.

فراخوان هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس منتشر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی جزئیات فراخوان برگزاری هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه «بلقیس» را تشریح کرد.فراخوان هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس منتشر شد,
به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه «بلقیس» در سه بخش کشوری، خراسان شمالی و نوقلم (۷ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۸ سال) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به موضوعات در نظر گرفته شده برای این رویداد ملی در استان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با موضوعاتی همچون شعار سال، سبک زندگی ایرانی‌اسلامی، عفاف و حجاب، ایثار و شهادت، آسیب‌های اجتماعی، آداب‌ورسوم مردم خراسان شمالی و آزاد به دبیرخانه جشنواره مستقر در شهرستان اسفراین ارسال کنند.

صادقی به شرایط ارسال آثار از سوی هنرمندان اشاره کرد و افزود: ارسال آثار باید به‌صورت مجزا و در قالب فایل word با قلم B Nazanin و اندازه قلم 14  به همراه مشخصات کامل نویسنده، اثر ارسالی نباید پیش‌ازاین در جشنواره دیگری شرکت و یا در کتاب، مجله و... بوده باشد، داستان‌های بخش استانی و نوقلم باید از موضوعات بومی و محلی و آداب‌ورسوم الهام گرفته باشد، در بخش کشوری هر شخص مجاز به ارسال ۳ اثر و در بخش استانی ۵ اثر به دبیرخانه خواهد بود، نویسندگان استان مجاز هستند در بخش کشوری با ارسال ۳ اثر دیگر، شرکت نمایند .

این مقام مسئول شناسایی و پرورش نویسندگان و جوانان متعهد هنرمند، تولید آثار ارزشمند ادبی در حوزه داستان کوتاه، گسترش و ارتقای فرهنگ مطالعه، معرفی آداب‌ورسوم مردم خراسان شمالی و آشنایی با جغرافیای این استان، تبادل نظر بین نویسندگان مطرح کشور و بومی استان و دانش‌افزایی نویسندگان بومی را از اهداف برگزاری این جشنواره در استان ذکر کرد.

وی اضافه کرد: بخش نوقلم مختص استان خراسان شمالی بوده و هر نفر مجاز به ارسال ۳ اثر است .

صادقی با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به دبیرخانه تا بیستم خردادماه ۱۴۰۲ است، خاطرنشان کرد: نحوه ارسال آثار از طریق ایمیل جشنواره به نشانی  festivalstorykhn@yahoo.com   و یا به شماره دبیرخانه در پیام‌رسان ایتا ۰۹۳۹۰۸۳۲۱۳۳ است.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی