فراخوان چهارمین دوره جایزه ملی کتاب سال جوانان

فراخوان چهارمین دوره جایزه ملی کتاب سال جوانان

دبیرخانه جایزه ملی کتاب سال جوانان که هر ساله از سوی کانون فرهنگ و اندیشه ایرانیان ساماندهی می شود، فراخوان چهارمین دوره جایزه را منتشر ساخت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران؛ دبیرخانه جایزه، همه دانشوران جوان در سه رسته مولف، مترجم و مصحح  و همچنین ناشران توانای کشور را فراخوانده است تا با ثبت آثار پیشنهادی در تارنمای ketabjavanan.ir به مهمترین آوردگاه فرهنگی جوانان ایران بپیوندند.

در ارتباط با شرایط شرکت در این دوره می بایست گفت که پدیدآورندگان آثار 29 سال(متولدان سال 1372 و بالاتر ) باشند و نام پدیدآورنده باید که در سرشناسه کتاب آمده باشد. همچنین در داوری آثار، رده بندی دهگانه دیویی و حوزه کودک و نوجوان لحاظ خواهد شد و کتاب های کمک آموزشی و کنکور به چرخه رقابت راه نخواهند یافت.

 از دیگر شرایط شرکت در این دوره می توان به اینکه کتاب ها می بایست چاپ نخست بازه زمانی آغاز تا انجام سال 1401 باشند و فرآیند پذیرش آثار و راهیابی به مرحله داوری تنها با فرستادن دو نسخه از کتاب به همراه تصویر اسناد هویتی جوان پدیدآور، امکان پذیر خواهد بود.

گفتنی است که معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران پشتیبانان جایزه چهارم هستند.

همچنین علاقه مندان می توانند تا 25 خرداد 1402 آثار خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال جوانان به نشانی تهران، پل کالج، ابتدای خیابان حافظ، خیابان بامشاد، شماره 2، واحد 1، کد پستی: 1599617711 ارسال کنند.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی