فراخوان مرحله استانی دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف

فراخوان مرحله استانی دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف

فراخوان مرحله استانی دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و جایزه ادبی یوسف برگزار می‌شود.

فراخوان مرحله استانی دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف، فراخوان مرحله استانی دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین و جایزه ادبی یوسف برگزار می‌شود.

این مسابقه در دو بخش بزرگسال و نوجوان در قالب «داستان کوتاه دفاع مقدس» و بخش ویژه با محوریت «وحدت ملی_ایران قوی» برگزار می شود.

در بخش بزرگسالان موضوع اصلی داستان ارسالی حوزه دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت می باشد و حجم اثر ارسالی نباید از چهار هزار کلمه تجاوز کند.

در بخش نوجوانان موضوع اصلی داستان ارسالی حوزه دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت می باشد و حجم اثر ارسالی نباید از چهار هزار کلمه تجاوز کند و طبق معیار های داستان نوجوانان و برای این گروه سنی نوشته شده باشد.

در و بخش ویژه با محوریت «وحدت ملی_ایران قوی» موضوع و مضمون داستان در این بخش با توجه به شعار (وحدت ملی-ایران قوی) باشد حجم اثر ارسالی نباید از چهار هزار کلمه تجاوز کند.

مهلت ارسال آثار: ۱۴۰۲/۰۳/۳۰  می باشد.

شماره دبیرخانه استان قزوین: (۰۹۱۹۳۸۳۹۱۷۳)

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی