اعلام فراخوان جشنواره‌های هنری حوزه ایثار و شهادت در مازندران

اعلام فراخوان جشنواره‌های هنری حوزه ایثار و شهادت در مازندران

رئیس اداره هنری، اصناف و انتشارات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از فراخوان جشنواره‌های رشته‌های مختلف هنری حوزه ایثار و شهادت در مازندران خبر داد.
عبدالرضا باقری

عبدالرضا باقری، رئیس اداره هنری، اصناف و انتشارات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در گفت‌وگو با ایکنای مازندران، از فراخوان جشنواره‌های مختلف هنری در حوزه ایثار و شهادت در مازندران خبر داد و گفت: به جهت ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت که سال‌های سال توسط عزیزان رزمنده در هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت در این مرزو بوم به وقوع پیوسته است، از سوی اداره هنری معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، جشنواره‌های هنری در رشته‌های تئاتر، فیلم سینمایی و سریال، نویسندگان نوقلم، نماهنگ با موضوع ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح فیلم کوتاه با موضوع ایثار اجتماعی، فیلم مستند با موضوع شهدای حرم، سلامت و امنیت و تولید آثار موسیقیایی در قالب پاپ، سرود و آوازخوانی گروهی از دیگر فراخوان‌هایی است که اعلام شده است.

باقری تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این رشته‌های هنری می‌توانند تا ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به اداره کل بنیاد شهید در ساری و ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران مستقر در شهرستان‌های استان نسبت به پرکردن فرم شناسه طرح و ثبت‌نام اقدام کنند.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی