فراخوان دومین جشنواره ملّی حیدربابای شهریار منتشر شد

فراخوان دومین جشنواره ملّی حیدربابای شهریار منتشر شد

 فراخوان دومین جشنواره ملّی حیدربابای شهریار منتشر شد.

فراخوان دومین جشنواره ملّی حیدربابای شهریار منتشر شد و طبق زمان بندی، ارسال آثار تا 15 خردادماه 1402 ادامه خواهد داشت.

رویکرد این جشنواره  شامل هنر خلاق، وحدت بخش، امید آفرین، هویتمند در قالب " هنرمتعالی برای جامعه" و موضوعات جشنواره در بخش فرهنگ و ادب شامل دوران زندگی استاد شهریار، اندیشه های اسلامی و مذهبی، وصف توانایی، ذوق ادبی، مکتب و اندیشه های اجتماعی استاد شهریار و دربخش هنرهای تجسمی شامل اشعار استاد شهریار، دوران زندگی، تمثال، روستا و خانه پدری استاد شهریار است.

براساس این گزارش شرکت در جشنواره برای همه اهالی فرهنگ و هنر و علاقمندان آزاد است و ثبت نام، تقاضای شرکت و ارسال تصویر آثار، فقط از طریق پست الکترونیکی مخصوص هر رشته از جشنواره، امکان پذیر است.

هرشرکت کننده می تواند فقط در یک رشته و حداکثر با 3 اثر در جشنواره ثبت نام کند و حجم هر فایل ارسالی در تمامی رشته ها، حداکثر شش مگا بایت ودر قالب jpg برای بخش تجسمی ودر قالب docx برای بخش فرهنگ و ادب می باشد.

گفتنی است در بخش فرهنگ و ادب و در رشته شعر آثار باید به دو زبان فارسی و ترکی بوده و نباید در جشنواره های دیگر قبلا حائز رتبه شده باشند. اشعار می تواند در قالب سنتی، نیمایی و سپید باشد.

علاقمندان می‌توانند در رشته شعر آثار خود را به آدرس پست الکترونیکی جشنواره و شماره پیام رسان ایتا Shahriar.poerty1402@gmail.com     e 09144321678 ارسال نمایند.

در بخش هنرهای تجسمی و در رشته نقاشی و خوشنویسی(نستعلیق) پذیرش و انتخاب آثار در دو مرحله انجام می پذیرد. در مرحله اول، فایل آثار ارسال شده به جشنواره بررسی می شود و در مرحله دوم، اصل آثار منتخب به دبیرخانه جشنواره ارسال و انتخاب نهایی برای حضور در نمایشگاه صورت می پذیرد.

آدرس پست الکترونیکی جشنواره و شماره پیام رسان ایتا در رشته نقاشی جهت دریافت آثار  اShahriar.paint1402@gmail.com    e 09390243907 است.

آدرس پست الکترونیکی جشنواره و شماره موبایل پیام رسان ایتا در رشته خوشنویسی جهت دریافت آثار نیز  Shahriar.calligraphy1402@gmail.com    e 09144311644 است.

در رشته طراحی گرافیک پوستر(poster) و پوستر حروف نگاری( Typography) پذیرفته می شود و هنرمندان می‌توانند فایل jpg در اندازه  70*100سانتی متر را به آدرس پست الکترونیکی جشنواره ارسال کنند.

پذیرش و انتخاب آثار این رشته، از فایل های ارسال شده به جشنواره انجام می پذیرد و نیاز به ارسال اصل آثار نیست.

آدرس پست الکترونیکی جشنواره و شماره پیام رسان ایتا در رشته طراحی گرافیک جهت دریافت آثار

Shahriar.poster1402@gmail.com    e 09390243907 است.

جوایز در همه رشته های جشنواره به شرخ ذیل است:

نفر اول: تندیس جشنواره + دیپلم افتخار + مبلغ 60،000،000 ریال

نفر دوم: دیپلم افتخار+ مبلغ 50،000،000 ریال

نفر سوم: دیپلم افتخار + مبلغ 40،000،000 ریال

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی