معرفی هنرمندان برتر فراخوان نمایشنامه نویسی« رنگین کمان » در ارومیه

معرفی هنرمندان برتر فراخوان نمایشنامه نویسی« رنگین کمان » در ارومیه

هنرمندان برتر فراخوان نمایشنامه نویسی« رنگین کمان » هفتم فروردین ماه سال جاری طی مراسمی ویژه با حضور علیرضا نوروزی،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی و احد هوشمند رییس حوزه هنری استان در سالن جلسات اداره کل ارشاد معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی وبه نقل ازخبرنگار حوزه هنری بر اساس بیانیه هیئت داوران « علی حسینقلی زاده» از شهرستان خوی رتبه اول ، « روشنک ذوالفقاری » از ارومیه رتبه دوم و « آرزو بهرامی» از زنجان رتبه سوم نخستین فراخوان تولید نمایشنامه رنگین کمان را به دست آوردند.

در همین راستا بر این اساس« شهریار نی ریز نقدهی» از شهرستان نقده ،« بهرنگ منتخبی » از ارومیه و « پری محمدزاده » از شهرستان چایپاره نیز به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم بخش تقدیر این دوره از فراخوان رنگین کمان در ارومیه شدند.
رئیس حوزه هنری استان آذربایجان غربی در این خصوص با اشاره به اهداف و اولویت‌های این فراخوان نمایشی در معرفی مفاخر ، وقایع تاریخی و مصادیق همزیستی در استان آذربایجان غربی گفت : در نخستین دوره « فراخوان تولید نمایشنامه رنگین کمان» ۴۰ عنوان طرح نمایشنامه توسط ۲۳ هنرمند تولید و به دبیرخانه این فراخوان در شهرستان ارومیه ارسال شده بود.

هوشمند قره باغ افزود: آثار هنرمندان ۱۱ شهرستان از جمله ارومیه، خوی، میاندوآب ، سلماس، قزوین ، شیراز ، زنجان ، ازنا ( لرستان ) ، قروه ، رشت و مشهد با تولید نمایشنامه هایی به زبان های« ترکی آذربایجانی و فارسی » در این فراخوان با موضوع های مختلف« اجتماعی، اتحاد اقوام ، دفاع مقدس، دریاچه ارومیه و تاریخی» حضور داشتند.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی