فراخوان جشنواره رویداد شعر «به ساعت اصفهان»

فراخوان جشنواره رویداد شعر «به ساعت اصفهان»

مدیر واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری اصفهان از انتشار فراخوان و برگزاری رویداد فصلی «به ساعت اصفهان» ویژه شاعران این استان خبر داد.

فاطمه قائدی، مدیر واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از انتشار فراخوان رویداد «به ساعت اصفهان» خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره یک رویداد فصلی در زمینه شعر است که سابقه چندساله دارد و به‌دلیل شیوع کرونا کم‌رنگ شده بود.

وی افزود: «به ساعت اصفهان» ویژه شاعران استان اصفهان است که پس از انتشار فراخوان و ارسال آثار به دبیرخانه، در مراسمی با حضور اساتید مدعو، شاعران به شعرخوانی می‌پردازند و آیتم‌های دیگری نیز اجرا می‌شود.

مدیر واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری اصفهان با بیان اینکه رویداد شعر «به ساعت اصفهان» با موضوع آزاد برگزار می‌شود، گفت: بخش ویژه این رویداد، شعر طنز با موضوع اصفهان است تا علاقه‌مندان به حوزه طنز نیز امکان شرکت در رویداد را داشته باشند و درواقع، آغازی برای برنامه‌های طنز باشد.

وی درباره شرایط ارسال آثار بیان کرد: شرکت در رویداد محدودیت سنی ندارد، شعر در تمامی قالب‌ها پذیرفته می‌شود، هر شاعر حداکثر دو اثر می‌تواند ارسال کند، آثار تکراری از داوری کنار گذاشته می‌شوند و ارسال آثار در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۳۱۰۱۸۹۸۳ خواهد بود.

قائدی با بیان اینکه داوران این رویداد، شاعران برجسته استان اصفهان هستند، تصریح کرد: داوری بخش طنز به عهده ناصر فیض است و رویداد در خردادماه با اجرای سعید بیابانکی برگزار می‌شود. مهلت اولیه‌ای که برای ارسال آثار در نظر گرفته‌ شده نیز ۲۰ اردیبهشت‌ماه است.

وی گفت: هر چند انجمن‌های گوناگون به‌صورت مستقل فعالیت‌هایی در زمینه شعر داشته‌اند، اما بعد از مدت‌ها تعطیلی و رکودی که بر شعر اصفهان حاکم بوده است، این دورهمی بزرگ می‌تواند شرایط بسیار خوبی برای فعالیت شاعران‌ ایجاد کند.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی