مهلت فراخوان پنجمین جشنواره «تئاتر دفاع مقدس» شهرستان آران و بیدگل تمدید شد :: پایگاه خبری "جشنواره خبر"
×

پایگاه خبری "جشنواره خبر"

اخبار فراخوان ها و جشنواره های داخلی و خارجی

پـایگاه خـبری جـشنواره خـبر

اعلانات

مهلت فراخوان پنجمین جشنواره «تئاتر دفاع مقدس» شهرستان آران و بیدگل تمدید شد

در پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۴:۵۴ ب.ظ

مهلت فراخوان پنجمین جشنواره «تئاتر دفاع مقدس» شهرستان آران و بیدگل تمدید شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ، روح اله قربانی سرپرست این اداره از اعلام تمدید فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس شهرستان آران و بیدگل خبرداد و گفت: علاقمندان می توانند جهت تحویل ارسال متن آثار به این جشنواره تا پایان وقت اداری هفتم اردیبهشت ماه سال جاری به این اداره مراجعه نمایند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل بیان داشت: آثار ارسالی به این جشنواره از 15لغایت 20 اردیبهشت ماه سال جاری توسط اعضای انتخاب و شورای بررسی متون نمایش شهرستان بازبینی شده و خرداد ماه سال جاری مصادف با سالروز آزادی خرمشهر خاتمه می یابد.

روح اله قربانی ادامه داد: دبیر این جشنواره « مجید نظیمی آرانی» از هنرمندان مطرح و تحصیلکرده نمایش، مدیر اجرایی جشنواره «مجیدیونسی بیدگلی»، طراحان پوستر «ابوالفضل توکلی مقدم و مجیدیونسی بیدگلی» هستند ضمن اینکه اسامی داوران متعاقبا اعلام می گردد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را « ارتقاء سطح کمی و کیفی هنر نمایش شهرستان، حرکت رو به رشد در تبلیغ اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی و رونق هنر اسلامی در جبهه جهاد تبیین» عنوان کرد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه این جشنواره به همت این اداره و با همکاری بسیج هنرمندان و حوزه هنری شهرستان برگزار شده است خاطرنشان کرد: آئین رونمایی از پوستر این فراخوان بهمن ماه سال 1401 با حضور فرماندار، رئیس حوزه هنری و با حضور هنرمند و بازیگر مطرح کشوری، رضا توکلی همچنین جمعی از هنرمندان شهرستان در سالن شهدای هنرمند مجتمع فرهنگی هنری اداره انجام شد.
 

:
:
(۰)
استفاده از سایت به معنای قبول قوانین می باشد برای مطالعه کلیک نمایید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

طبقه بندی موضوعی