فراخوان برگزاری رویداد ملّی افول ابرهه در خراسان جنوبی

فراخوان برگزاری رویداد ملّی افول ابرهه در خراسان جنوبی


رویداد ملی “افول ابرهه” با حضور ۵۰ گرافیست کشوری در شهرستان طبس با چهار رشته موشن گرافیک، تصویرسازی، کاریکاتور، پوستر برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی،  همزمان با پنجم اردیبهشت ماه و سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس؛ رویداد ملی “افول ابرهه” به منظور گرامیداشت این ایام با حضور ۵۰ گرافیست و طراح کشوری و با مشارکت حوزه هنری معاونت فرهنگی هنری سپاه استان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس و مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، رواق در شهرستان طبس برگزار می‌شود.

رویداد ملی افول ابرهه در زمینه‌های طراحی پوستر، تصویر سازی، کاریکاتور و موشن گرافیک با محوریت شکست آمریکا در صحرای طبس با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

متقاضیان حضور در رویداد ملی ” افول ابرهه” ابتدا پنج اثر را به عنوان رزومه کاری خود به مجمع ارسال می‌کنند و بعد از بررسی و برخورداری از حداقل شرایط مسابقه می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

همچنین رویداد ملی افول ابرهه از ظهر روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت با بازدید از صحرای طبس محل واقعه شکست آمریکا آغاز می شود و تا هشتم اردیبهشت ماه در محل رواق امام خمینی (ره) آستان مقدس امامزاده حسین ابن موسی الکاظم این شهرستان با ارائه آثار گرافیکی عرصه انقلاب اسلامی و داوری اساتید ادامه خواهد داشت.

گفتنی است علاقه مندان شرکرت در این رویداد می توانند مشخصات و 5 اثر  به آیدی @Ofool_Abrahe یا شماره 09923573234 در پیام‌رسان‌ ایتا ارسال نمایند.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی