فراخوان اولین جشنواره استانی ایران جوان بمان در خراسان جنوبی منتشر شد

فراخوان اولین جشنواره استانی ایران جوان بمان در خراسان جنوبی منتشر شد

جشنواره هنری سینمایی ایران جوان بمان با موضوع جوانی جمعیت در چهار غالب «موشن گرافی، فیلم کوتاه، پوستر و کاریکاتور» با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار می گردد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، مرضیه صابری در تشریح این خبر اظهار کرد: جشنواره “ایران، جوان بمان” به منظور جوانی جمعیت و تولید آثار فاخر در این راستا به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی بیرجند و موسسه ثمین فیلم خاوران برگزار خواهد شد.

سرپرست امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ جوانی جمیعت و فرزندآوری، نمایش چالش های کاهش جمعیت و خطر های پیش رو، چالش ها و تهدیدات سالخوردگی جمعیت، ترویج پدر و مادر شدن زوجین، تببین آثار منفی طلاق در جامعه، آثار منفی سقط جنین، ترویج الگوی سبک زندگی ایرانی-اسلامی و ترویج الگوی ازدواج آسان می باشد که با چهار موضوع «موشن گرافی، فیلم کوتاه، پوستر و کاریکاتور» همراه با جوایز ارزنده نقدی خواهد بود.

صابری در پایان از کلیه ارگان های فرهنگی، هنری و دانشگاه‌های استان همچنین آموزشگاه های آزاد هنری و  هنرمندان سراسر استان خواست تا با حضور فعال در این جشنواره موجبات مشارکت و حضور حداکثری و باکیفیت را فراهم آورند.

گفتنی است زمان برگزاری ورکشاپ جشنواره در اردیبهشت ماه و آخرین مهلت ارسال آثار 25 خرداد ماه سال 1402 می باشد؛ همچنین علاقه مندان برای اطلاع از قوانین و مقررات جشنواره و ثبت نام اولیه و بارگزاری در کلیه بخش های جشنواره فقط از طریق سایت جشنواره به نشانی

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی