فراخوان پنجمین جشنواره هنری رسانه‌ای «جوانه»

فراخوان پنجمین جشنواره هنری رسانه‌ای «جوانه»


فراخوان پنجمین جشنواره هنری رسانه‌ای «جوانه» در ۴ محور «خوزستان من»، «دانشگاه من»، «مثل پدر» (با موضوع شخصیت عالم فقید مرحوم سید محسن شفیعی) و «یک عاشقانه آرام» منتشر شد.
به گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز محمد حسین مقدم رجا، دبیر پنجمین جشنوار جوانه گفت: این جشنواره در ۴ محور «خوزستان من»، «دانشگاه من»، «مثل پدر» (این محور رویداد مرتبط با شخصیت عالم فقید مرحوم سید محسن شفیعی (ره) است) و «یک عاشقانه آرام» و در ۴ بخش ادبی، رسانه‌ای، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی فعالیت می‌کند.

وی گفت: این رویداد فرهنگی به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران و حوزه هنری استان خوزستان برگزار می‌شود.

مقدم‌رجا ادامه داد: علاقه‌مندان در سراسر استان خوزستان می‌توانند جهت ارسال آثار خود در بخش‌های رقابتی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر به صفحه پنجمین جشنواره جوانه در شبکه‌های اجتماعی به آدرس @javaneh_festival مراجعه کنند.

دبیر پنجمین جشنوار جوانه اظهار کرد: استان خوزستان در بین قشر نخبگانی خود یعنی دانشجویان از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است که دیدی تازه ،نوآورانه و سازنده در عین حال طنازانه و هنرمندانه‌ای نسبت به مسائل مختلف دارند که اکثرا ناشناخته هستند. به همین سبب وظیفه خودمان دانستیم که در راستای کمک به رشد و دیده شدن افراد صاحب ایده و نو پا در عین حال توانمند، این رویداد بزرگ فرهنگی را در سطح استان خوزستان برگزار کنیم.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی