فراخوان جشنواره «سجاده‌های نور» :: پایگاه خبری "جشنواره خبر"
×

پایگاه خبری "جشنواره خبر"

اخبار فراخوان ها و جشنواره های داخلی و خارجی

پـایگاه خـبری جـشنواره خـبر

اعلانات

فراخوان جشنواره «سجاده‌های نور»

در چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ

فراخوان جشنواره «سجاده‌های نور»

علاقمندان در این گروه‌های سنی می‌توانند آثار خود در سه بخش معرفی کتاب در قالب فیلم ۴ دقیقه‌ای، عکاسی و عکس نگار را  تا  بیستم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ از طریق هر یک از پیام رسان‌های شاد،

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر گفت: بیان اینکه عبادت، اطاعت و پیروی از فرمان‌های پروردگار است که انسان را به مقام قرب الهی می‌رساند.

وی اظهار داشت: تبیین آموزه‌های دینی و تربیتی اسلام و تأثیر آن در زندگی از اهمیت و ضرورت خاصی برخوردار است وکانون پرورش فکری استان در نظر دارد، در راستای تقویت و پرورش حس دینی در بین کودکان و نوجوانان و آشنایی بیشتر مخاطبان خود با فلسفه نیایش و عبادت، با بهره‌گیری ازتوان ادبی و هنری اعضا و مربیان مراکز جشنواره سجاده‌های نور را برگزار نماید.

مدیر کل کانون استان با اشاره به اینکه این جشنواره در دو گروه سنی کودک (۹ الی ۱۲ سال) و نوجوان(۱۳ الی ۱۷ سال) برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان در این گروه‌های سنی می‌توانند آثار خود در سه بخش معرفی کتاب در قالب فیلم ۴ دقیقه‌ای، عکاسی و عکس نگار را  تا  بیستم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ از طریق هر یک از پیام رسان‌های شاد، بله و ایتا به آدرس @kpf_ard با ذکر مشخصات و شماره تماس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ملک‌زاده فرد خاطر نشان کرد: انتخاب موضوع محدودیتی ندارد و تولید آثار می‌تواند در ارتباط با هر یک از اعمال عبادی از جمله اقامه‌ی نماز، حضور در نماز جمعه و جماعت، افطاری، دعا و نیایش شب‌های قدر، شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس، نماز عید فطر باشد.

وی یادآور شد: این جشنواره پس از جمع‌آوری آثار و داوری بخش‌های مختلف نیمه اول خردادماه با معرفی و تقدیر از برگزیدگان به کار خود خاتمه خواهد داد.

:
:
(۰)
استفاده از سایت به معنای قبول قوانین می باشد برای مطالعه کلیک نمایید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

طبقه بندی موضوعی