فراخوان برگزاری نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی هنرمندان چهارمحال و بختیاری

فراخوان برگزاری نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی هنرمندان چهارمحال و بختیاری

به گزارش "جشنواره خبر" فراخوان برگزاری نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی هنرمندان چهارمحال و بختیاری در نگارخانه‌های حوزه هنری کشورمنتشر شد.

به گزارش "جشنواره خبر"  به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، :

 

انتشار فراخوان برگزاری نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی هنرمندان چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان گفت: برپایی نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان استان در تهران از برنامه‌های سال ۱۴۰۱ مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری کشور است که به این منظور و با هدف جمع آوری آثار هنرمندان استان فراخوانی منتشر شده است.

محبوبه دمیا افزود: آثار هنرمندان تجسمی در رشته‌های مختلف، چون نقاشی، نگارگری، خوشنویسی، گرافیک و ... می‌توانند به صورت مجزا و گروهی در نمایشگاه‌های حوزه هنری در تهران به نمایش گذاشته شوند.

به گفته وی هنرمندان رشته‌های مختلف هنر‌های تجسمی که تمایل دارند نمایشگاه آثارشان در تهران برگزار شود، می‌توانند لوح فشرده آثار خود را به همراه رزومه و عکس به حوزه هنری ارائه دهند.

مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: نمایشگاه‌های برگزارشده هم‌زمان در گالری مجازی حوزه هنری هم نمایش داده می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند لوح فشرده آثار خود را تا تاریخ ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ به حوزه هنری واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی کوچه ۵۲ ارائه کنند.

 

منبع :

جشنواره خبر

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی